کاربرگ ارزیابی مقالات
کاربرگ ارزیابی مقاله اول
| 
				 عنوان  | 
			
				 معیارهای ارزیابی  | 
			
				 امتیاز  | 
		
| 
				 موضوع  | 
			
				 اهمیت موضوع و نوآوری آن  | 
			
				 1  | 
		
| 
				 چکیده  | 
			
				 بیانگر هدف، روش و نتیجهگیری  | 
			
				 1  | 
		
| 
				 صحت کلید واژهها براساس عنوان و محتوا  | 
			
				 1  | 
		|
| 
				 مقدمه  | 
			
				 بیان مسئله، ضرورت، اهمیت و پیشینه تحقیق  | 
			
				 2  | 
		
| 
				 متن اصلی  | 
			
				 شیوایی و کیفیت بیان مطلب  | 
			
				 3  | 
		
| 
				 سازماندهی و ترتیب منطقی مباحث  | 
			
				 3  | 
		|
| 
				 پرهیز از ذکر مطالب حاشیهای و زائد  | 
			
				 1  | 
		|
| 
				 صحّت ارجاعات  | 
			
				 2  | 
		|
| 
				 آیین نگارش و ویرایش  | 
			
				 رعایت اصول نگارش و ویرایش  | 
			
				 2  | 
		
| 
				 نتیجهگیری  | 
			
				 جمعبندی مراحل و یافتههای تحقیق  | 
			
				 2  | 
		
| 
				 منابع  | 
			
				 استفاده از منابع معتبر، متعدّد و مرتبط با موضوع  | 
			
				 2  | 
		
| 
				 
  | 
			
				 عدم رعایت اخلاق پژوهشی  | 
			
				 3-  | 
		
کاربرگ ارزیابی مقاله دوم
| 
					 عنوان  | 
				
					 معیارهای ارزیابی  | 
				
					 امتیاز  | 
			
| 
					 موضوع  | 
				
					 اهمیت موضوع و نوآوری آن  | 
				
					 1  | 
			
| 
					 چکیده  | 
				
					 بیانگر هدف، روش، نتیجهگیری و کلیدواژه  | 
				
					 1  | 
			
| 
					 مقدمه  | 
				
					 بیان مسئله، ضرورت، اهمیّت و پیشینه تحقیق  | 
				
					 1  | 
			
| 
					 متن اصلی  | 
				
					 شیوایی و کیفیت بیان مطلب  | 
				
					 2  | 
			
| 
					 سازماندهی و ترتیب منطقی مباحث  | 
				
					 2  | 
			|
| 
					 پرهیز از ذکر مطالب حاشیهای و زائد  | 
				
					 2  | 
			|
| 
					 نوآوری در تنظیم و ارائه مطالب  | 
				
					 1  | 
			|
| 
					 پردازش محتوا  | 
				
					 2  | 
			|
| 
					 صحّت ارجاعات  | 
				
					 1  | 
			|
| 
					 آیین نگارش و ویرایش  | 
				
					 رعایت اصول نگارش و ویرایش  | 
				
					 1  | 
			
| 
					 نتیجهگیری  | 
				
					 جمعبندی مراحل و یافتههای تحقیق  | 
				
					 2  | 
			
| 
					 منابع  | 
				
					 استفاده از منابع معتبر، متعدّد و مرتبط با موضوع  | 
				
					 2  | 
			
| 
					 
  | 
				
					 میزان دستیابی به هدف تحقیق  | 
				
					 2  | 
			
| 
					 
  | 
				
					 عدم رعایت اخلاق پژوهشی  | 
				
					 3-  | 
			
                        